• 8072471a shouji

E fa'afefea ona fai pe a la'ititi le vai mai le paipa?

O faucets e taatele i le olaga faʻaonaponei, ma e tele faucets i totonu o aiga uma.Faucets i le aluga o taimi o le a avea ma faafitauli eseese, e pei o le paipa vai laiti, liki ma isi faafitauli, e tusa lava pe a uma ona vaavaai mo se toe faaleleia lelei, a mavae sina taimi, o le ai ai foi faafitauli faapena, lea e lagona ai le tele o uo ita.O le mea moni, o nisi taimi o le faʻafitauli e mamao ese mai le mafaufau faʻalavelave, e mafai ona tatou faia i tatou lava e foia ai le tele o faʻafitauli i le faucet, lalo ifo, o le a tatou tilotilo i le vai faucet e faʻaitiiti pe faʻafefea ona fai!

ua laititi1
fa'aitiiti2

O le a se mea e tatau ona ou faia pe a laʻititi tele le vai mai le paipa?

1, Muamua lava, e tatau ona tatou fuafua pe o nisi o faucets i le fale e laiti pe o le fale atoa o loʻo i ai lenei tulaga, pe a fai e laʻititi le gaosiga o le vai o le fale atoa faucets, e mafai ona e faʻamalosi le aofaʻi atoa o le vai i le fale ona toe tatala lea. e va'ai pe o le fa'afitauli e mafua mai i le vai atoa o le vai i le fale e le'i matala atoatoa.

2、 faucet faucet taimi e le umi, e masani lava o le a le foliga faaletonu vaega, tele ona o le limescale po o isi mea le mama clogging, aemaise lava faucet vai vevela la, i le taumafanafana e sili atu ona foliga mai clogged faafitauli.E mafai la ona tatou siaki pe ua poloka le paipa, o le paipa mo le faamamaina.

ua laititi3

3. First counterclockwise tatala le faucet spout, o le spout gutu i lalo, ma le lima matua malosi i luga, o le faucet i totonu o le pusa palasitika pito i luga i fafo, o le pusa palasitika mafolafola, o loʻo i ai se lau lanu meamata pito i luga, aveese le lau cone lanu meamata, taofi. i lima i lalo o le faucet, faatasi ai ma se pulumu fulunifo fufulu lemu, o le a avea se vaega o le fua lelei faamamaina ese, ma mulimuli ane faamamaina le spout potopotoga, toe silo i le faucet.O le fa'apipi'iina e tatau ona fa'alogo lelei i le kesi e fa'afefeteina ma le faamama i luga, ina ia aua ne'i vili i totonu o le paipa pe a le lamolemole le fa'apipi'i.

Tatala le paipa, vaai pe ua foia le paipa vai mai le tamai faafitauli, o le paipa e le o le vai e tafe pei o le vai.Manatua o le faucet sili atu ona lelei, fua ituaiga oneone lelei tele e aoina i le vaega muamua o le faamama conical lanu meamata, na o le manaomia e faamama lenei vaega o le faamama mafai, cartridge cartridge e le manaomia e disassemble manino muamua.


Taimi meli: Oke-25-2022